Registreer | Kalender | Misbruikers | Menegerts | Goegol | F.A.Q. |Index
Komkommer
Komkommer in de lentezon, geniet ervan Augurk
(wel eerst even aanmelden...)
L | Thuishonk | Forum | Diki | Memberkies | Sjop | Zurfcam | Zurfzon | R

Komkommer » Porrrr.com » Verhalen van oude dozen » camperweekend totaal mislukt!!!! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page camperweekend totaal mislukt!!!!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
aap aap is a male
PWA level

images/avatars/avatar-563.jpg

Registration Date: 01-10-2006

camperweekend totaal mislukt!!!! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Gipoeperten ben ik terug naar huis gekomen van een weekend camperen. Gelukkig was het maar een weekend want anders was ik eerder terug gegaan. Het regende en waaide, vooral de tweede dag, maar matig terwijl het weer in de dagen daarvoor zoveel moojs liet zien.
De camper bleek met dit weer kleiner te zijn dan nodig en veel oole woiven om naar te koiken op het strand waren er natuurlijk ook niet.
Ik kon dan nog wel gratis kaartjes voor het zwembad krijgen maar de informatie daarover klopte van geen kant.
De mevrouw van de camping zei dat het 3 kwartier fietsen was maar het bleek maar 25 minuten te zijn. In het zwembad moesten mensen zonder diploma bandjes huren, tatsjing, extra kosten Mad .
Om het zwembad te bereiken had ik de hulp van een wandelaar met hond nodig. Dit omdat er in dat dorp geen duidelijke bordjes staan. Om het allemool nog ergerder te maken kon die man met de hond me de weg alleen maar heel onduidelijk vertellen waardoor ik een blok om ben gefietst, zo bleek later toen ik terug wel de korste weg had.
Ik ben blij dat ik verdaags weer gewoon ool op kantoor zit met de bekende koffeismaak na twee dagen oploskoffei. Alleen de koffei bij Tel* tussendoor was van gekke kwalitiet maar die kostte me wel een øro ondanks dat ik daar allemool dingen kocht.

21-06-2010 13:10 aap is offline Send an Email to aap Search for Posts by aap Add aap to your Buddy List
aap aap is a male
PWA level

Thread Starter Thread Started by aap
RE: camperweekend totaal mislukt!!!! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

En dan het woejwapper urfen, maar daar heb ik op een ander forum al genoeg over gezegd. Mijn bloed begint weer te koken nu ik terugdenk aan hoe gevaarlijk ik bezig was met spinloopen zonder een vaargøl tot de beschikking te hebben.

21-06-2010 13:12 aap is offline Send an Email to aap Search for Posts by aap Add aap to your Buddy List
aap aap is a male
PWA level

RE: camperweekend totaal mislukt!!!! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Frustrerend was dat we op zowel de heen- als terugweg met de auto over de snelweg langs een droomvlek kwamen waarvan de naam me even is ontschoten. Je schijnt daar wel te moeten betolen maar het is groot en diep, minder wier en minder zwanen en meer mensen om wat van te leren. Of daar wel ool woiven in de zon liggen kon ik niet zien terwijl ik met 120 km/u langs schørde. Een volgende keer ga ik zeker daar heen!

21-06-2010 13:14 aap is offline Send an Email to aap Search for Posts by aap Add aap to your Buddy List
Bobbie Bobbie is a male
NED NEE

images/avatars/avatar-537.jpg

Registration Date: 02-10-2006

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bolen dat het niet was wat je had gehoopt/had verwacht!
Persoonlijk heb ik gek ervaringen met Happy.
Wellicht is het slimmer jouw ervaringen verder eerst met hem op te nemen voordat je ze hier in al je frustratie neerplempt.

21-06-2010 13:17 Bobbie is offline Send an Email to Bobbie Homepage of Bobbie Search for Posts by Bobbie Add Bobbie to your Buddy List
Taan Taan is a male

images/avatars/avatar-533.jpg

Registration Date: 16-10-2006

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Big Grin Big Grin

En mijn bal is ook al lek.

( de natuurlijke vijand van speeders zijn toch de speeders zelf?)

21-06-2010 13:18 Taan is offline Send an Email to Taan Search for Posts by Taan Add Taan to your Buddy List
Bobbie Bobbie is a male
NED NEE

Daarbij: op andoik staan ook gewoon campers.

21-06-2010 13:19 Bobbie is offline Send an Email to Bobbie Homepage of Bobbie Search for Posts by Bobbie Add Bobbie to your Buddy List
aap aap is a male
PWA level

oej, dat klinkt wel aantrekkelijk. En daar zijn dan geen zwanen?

21-06-2010 13:34 aap is offline Send an Email to aap Search for Posts by aap Add aap to your Buddy List
Bobbie Bobbie is a male
NED NEE

- geen zwanen
- geen wier
- wel golvies
- wel een laHET SUPER OOLE MERK GUNe
- alleen waarom die kitescholen nu ook weer op urfplek moeten zitten snap ik niet
- verder waart er wel de geest van vaderdag, dan vaart een baardige man met een 7.2
- gerucht gaat verder dat er alijd (.)(.) zijn

- na het kappotte geile mobiele mannenkøkenje rechtdoor, rechtsaf en dan links de dijk over

21-06-2010 13:46 Bobbie is offline Send an Email to Bobbie Homepage of Bobbie Search for Posts by Bobbie Add Bobbie to your Buddy List
Jurf Jurf is a male
sattelietenzoeker

images/avatars/avatar-540.jpg

Registration Date: 05-10-2006

quote:
Originally posted by de man die kwijt is
Bolen dat het niet was wat je had gehoopt/had verwacht!
Persoonlijk heb ik gek ervaringen met Happy.
Wellicht is het slimmer jouw ervaringen verder eerst met hem op te nemen voordat je ze hier in al je frustratie neerplempt.

Ik prober soms wt diplomatieker te zijn. Embarrassed

21-06-2010 16:21 Jurf is offline Send an Email to Jurf Search for Posts by Jurf Add Jurf to your Buddy List
ultraprime ultraprime is a male
Lord

images/avatars/avatar-531.gif

Registration Date: 18-07-2009

Tis niet altijd handig eerst porrrr te lezen en dan pas fop... Smile
Ik snap hem nu pas hangloose.gif

21-06-2010 17:36 ultraprime is offline Homepage of ultraprime Search for Posts by ultraprime Add ultraprime to your Buddy List
hanszzzz hanszzzz is a male
Forum God

images/avatars/avatar-503.jpg

Registration Date: 16-02-2007

waar is frits bom als je m nodig hebt ?

21-06-2010 19:48 hanszzzz is offline Send an Email to hanszzzz Homepage of hanszzzz Search for Posts by hanszzzz Add hanszzzz to your Buddy List
Jurf Jurf is a male
sattelietenzoeker

images/avatars/avatar-540.jpg

Registration Date: 05-10-2006

Als je nog niet de moejte hebt genomen om het met de betreffende zwanen van Frits Bom op te nemen waarom die (.)(.) scholen neit bij je vekenzievlek zitten gooj ik de boel op slot!
Bij niøwe dingen kun je me PB-en Cool

21-06-2010 21:00 Jurf is offline Send an Email to Jurf Search for Posts by Jurf Add Jurf to your Buddy List
JJ JJ is a male
Atlas

images/avatars/avatar-538.jpg

Registration Date: 11-02-2007

nou we gaan toch nog een perbatie wagen.
Op naar Frankfurf aan Zee.

Uiteraard via de sjovienistiese legertuig verspillerstent in antwerpen.
Als alles gek gaat komen we en lichter en zwaarder terug Confused

10-07-2010 08:08 JJ is online Send an Email to JJ Homepage of JJ Search for Posts by JJ Add JJ to your Buddy List View the MSN Profile for JJ
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
Komkommer » Porrrr.com » Verhalen van oude dozen » camperweekend totaal mislukt!!!!

Copyright © 2007 Komkommer TM. All rights reserved.
Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH