Registreer | Kalender | Misbruikers | Menegerts | Goegol | F.A.Q. |Index
Komkommer
Komkommer in de lentezon, geniet ervan Augurk
(wel eerst even aanmelden...)
L | Thuishonk | Forum | Diki | Memberkies | Sjop | Zurfcam | Zurfzon | R

Komkommer » Windsurf Tips » Doe-het-niet-zelf, begin er nou niet aan! » Zelf Verlengert Gemaakt » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Zelf Verlengert Gemaakt
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
ultraprime ultraprime is a male
Lord

images/avatars/avatar-531.gif

Registration Date: 18-07-2009

Zelf Verlengert Gemaakt Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Zo, bijna klaar. Voor die V8 heb ik ineens een 483 paal nodig.
(oftewel 460 met verlzwembroekerigert, tsja, die heb ik natuurlijk niet, wel een 430)
Geen zin om meteen alles te kopen, kan een extender lenen, maar daar passen mijn verlzwembroekerigers van 42cm weer niet in. (die zijn totool 52cm).

Maar nog een oude gebroken CK35 liggen!
Onderkant even cm gekort voor een versrandje.
55cm afgezaagd.
Beetje perberen welk deel er precies in past, dat is het verpoepertkte deel op sportstuur hoogte. Zaag. Zaag.
Dan nog een tijdje mannenkeuken mannenkeuken (met machine natuurlijk). Hoefde alleen een stuk van de glasvezel wegteholen van het deel wat in de verlzwembroekeriger komt.
Zit nu superstrak en het deel wat in de paal komt is wat dikker door de extra glasvezel.
Zo even lijmen.

13-07-2010 19:43 ultraprime is offline Homepage of ultraprime Search for Posts by ultraprime Add ultraprime to your Buddy List
Frenz
ben d'r weer

images/avatars/avatar-551.jpg

Registration Date: 01-10-2006

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Voor die V8?

om te beginnen is het een Vacht en geen V8 en om af te sluiten: joe nu ook al slalomtuig?

13-07-2010 20:46 Frenz is offline Send an Email to Frenz Homepage of Frenz Search for Posts by Frenz Add Frenz to your Buddy List
Lord

Thread Starter Thread Started by ultraprime
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Het board had ik al sinds dasBoot2009.
Tot nu toe met een Severne NCX 7.0 gevaren, maar werd ik geen vriendjes mee.
Tegen de tijd dat ie het deed, kon de alpha6,2 er ook op.
En dan hadden ze ook nog die downhaul katrol 90 graden verkeerd gestikt, hopeloos.
Die heb ik verkocht en nu een Vacht met 2 Vorkjes. 7.5m2! Nog noojt zo'n groot lappie gehad Big Grin
Kan ik het slalomgajes op Murf nog beter pesten Evil

Verlzwembroekerigert staat te drogen buiten. Clean en simpel, potje onderin, legertuig verlzwembroekerigert uit 1 stuk van 55cm en paal van 430. Nu maar hopen dat de paal niet te dik wordt door dat opschuiven voor die vorkjes.... Shocked

Fine tunen van de lzwembroekerigte moet eventueel met de zaag aan de onderkant gebøren Big Grin

13-07-2010 21:29 ultraprime is offline Homepage of ultraprime Search for Posts by ultraprime Add ultraprime to your Buddy List
Jurf Jurf is a male
sattelietenzoeker

images/avatars/avatar-540.jpg

Registration Date: 05-10-2006

Ben beniøwd of je stukje creatief huivlijt werkt/heel blijft.

13-07-2010 21:36 Jurf is offline Send an Email to Jurf Search for Posts by Jurf Add Jurf to your Buddy List
JJ JJ is a male
Atlas

images/avatars/avatar-538.jpg

Registration Date: 11-02-2007

trekkie zoekt trekkie

HINT HINT

13-07-2010 21:54 JJ is online Send an Email to JJ Homepage of JJ Search for Posts by JJ Add JJ to your Buddy List View the MSN Profile for JJ
Lord

quote:
Originally posted by Betweter
Ben beniøwd of je stukje creatief huivlijt werkt/heel blijft.

Ik Ook!
Ach, lijkt in elk geval stevig genoeg en 14cm gaat ie in de paal en past strak als het midden stuk van een deelbare paal.
En ik moet de sportstuur toch hoog varen, dus ik zit nog op de juiste plek op de 430 paal.
Het potje is het meest kwetsbaar, dus mocht ie ok varen, gooj ik daar onderaan de verlzwembroekerigert nog een versteviging omheen.
(en ook eens prberen met een 460NP paal)

shift-2JJ, je 'Hint' linkje doet het niet... Roll Eyes Of ik snap m niet Big Grin

13-07-2010 22:11 ultraprime is offline Homepage of ultraprime Search for Posts by ultraprime Add ultraprime to your Buddy List
JJ JJ is a male
Atlas

je snap em niet.

was iemand aan het verwennen en lijkt erop dat ik een berg "oud" ijzer d'r op kan holen. Was meer hint om snel eens af te spreken.

Jammer dat je je nie net iets eerder gemeld had.
Heb net 2 gebroken 100 percent legertuig bases weggeknikkerd Embarrassed

Had je ook mee kunnen spelen. De toppen worden gerecyctepellichie in een longboard (skateboard). Mijn broertje heeft zijn sector 9 gebroken. Die is inmiddels weer aan elkaar geplakt om als mal te fungeren.

Wordt een legertuig/glas repica hangloose.gif

13-07-2010 22:18 JJ is online Send an Email to JJ Homepage of JJ Search for Posts by JJ Add JJ to your Buddy List View the MSN Profile for JJ
Lord

We zijn ool aan het recyclen zo!
Had ook weer zo overdone geweest, 100% legertuig verlzwembroekerigert in een 55% paal.
En nu heb ik nog redelijke 'randjes' Dat had met 100% waarschijnlijk nog iets dunner geweest.
(ow, wat zeg ik nu toch allemool, dat scheelt me minimool x-gram en x-flex, daar gaat m'n toptijd Embarrassed )

porrrrdag vrij en Wijk...?

13-07-2010 22:34 ultraprime is offline Homepage of ultraprime Search for Posts by ultraprime Add ultraprime to your Buddy List
JJ JJ is a male
Atlas

quote:
Originally posted by ultraprime
porrrrdag vrij en Wijk...?

helaas Embarrassed
werk. Vakasiebezetting zonder de vakasie"drukte"

13-07-2010 23:01 JJ is online Send an Email to JJ Homepage of JJ Search for Posts by JJ Add JJ to your Buddy List View the MSN Profile for JJ
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Komkommer » Windsurf Tips » Doe-het-niet-zelf, begin er nou niet aan! » Zelf Verlengert Gemaakt

Copyright © 2007 Komkommer TM. All rights reserved.
Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH