Getuigen gezocht |
Blurf
Stikker?

Registration Date: 01-10-2006
 |
|
3 september 2009, de beste dag oojt op ho ho, nou ja jeweetwel? Hmmmmm, niet daaro dat weet ik dan weer wel.
__________________ Dikke member 2 bear!!
|
|
18-08-2010 12:00 |
|
|
Frenz
ben d'r weer

|
|
| quote: |
Originally posted by herintredert met het lijf van een RS:x-ert
....en dan herinner ik me ook nog de speculaties rondom het zogenaamde zwembad incident. We zullen er wel noojt het fijne van weten omdat alle betrokkenen sindsdien de kaken stijf op elkaar houden.
Aan de rasse schreden waarmee de Zweedse Groupies het hotel toen verlieten kan ik alleen maar concluderen dat jij enorm zwembroekerig geweest moet zijn, in je zwembroek. |
tja, ik dacht dat ze de variant ook pim pam peloerus ook kenden
__________________ Drie keer scheepsrecht, my ass
|
|
18-08-2010 13:04 |
|
|
Blurf
Stikker?

|
|
Tsnee, dat is wel een openbaring die je daar doet, ik weet zeker dat de lezers van het twee wekelijks magazine 'Pim Pamflet' graag mee zouden delen in deze. Heb je er enig probleem mee als ik dit breaking news doorspeel?
|
|
18-08-2010 13:15 |
|
|
Frenz
ben d'r weer

|
|
zou 't nog impact hebben denk je?
naja, doe maar
zit Pim Pamela nog op de redactie?
|
|
18-08-2010 13:27 |
|
|
janslurf
meepoepert

Registration Date: 07-10-2006
 |
|
ik heb de term "voor pimpampus" nog niet voorbij zien komen. Werd er niet gezopen in die tijd?
__________________ con la nombre de los padros
|
|
18-08-2010 13:37 |
|
|
Blurf
Stikker?

|
|
en of er ingenomen werd destijds. Tijdens 1 van de bachanolen op de jaarlijkse Pim Pam Party, werd Pim Pamela betrapt in de vestibule onder het genot van de Pim Pamfluit van Max. Dit incident leidde tevens het einde in van zijn glansrijke jaren als hoofdredactør van het Pim Pamflet.
Eøwig zonde, je kan hem (als je gek kijkt) nog voorbij zien komen in dit clipje. Een carriere als figurant was helaas ook kortstondig. Hij doet nu iets in de thuiszorg geloof ik.
|
|
18-08-2010 13:47 |
|
|
Frenz
ben d'r weer

|
|
ip dronk ik voor en tijdens de wedstrijd neit, de combinatie van alcohol en het draaischijfje.......in de groepsfase ging het nog wel, maar als de knock out fase begon dan werd er een stevige snok aan de schotel gegeven en zag je ze her en der durefinsverkopert style eten za'k maar zeggen
ach, dat kon toen allemool nog
|
|
18-08-2010 14:06 |
|
|
Blurf
Stikker?

|
|
Tsjnee, ik heb hier nog een proto liggen van de voorloper van Pim Pam Pet: Denk Fiks, dit spel zou geileverd gaan worden met 4 unieke bakalieten spuugbekers. Toen bleek dat de fabrikant zich rechtstreeks uit de markt zou prijzen met deze uitgebreide uitvoering werd de uiteindelijke versie geileverd met een set (12 stuks) papieren braakzakken. Helaas zijn de meeste exemplaren in de loop der jaren verloren gegaan of opmisbruikt.
|
|
18-08-2010 14:24 |
|
|
Frenz
ben d'r weer

|
|
De oorsprong echter gaat nog verder, zelfs tot de Spaanse Inquisitie, het zoveel mogelijk antwoorden geven was toen nog zoveel mogelijk ketterse gedachten benoemen en de "deelnemer" lag zelf op een soort draaischijf met additionele wrijving, if u catch my drift, het hoefde niet eens met dezelfde letter te beginnen. Ik meen me te herinneren dat de Lutherianen dit element toegevoegd hebben en het martelen afgeschaft hebben onder het motto: iedereen gaat toch al naar de hel. Zeker weten doe ik dit echter niet
|
|
18-08-2010 14:42 |
|
|
Frenz
ben d'r weer

|
|
hier zien we nog een fraaie gravure uit mijn privé collectie