sjalom tits |
janslurf
meepoepert

Registration Date: 07-10-2006
 |
|
mmmm, zouden de Grote Vriend Daarboven Van de man die kwijt is en Wurfen mij tarten door Nelis plijzier te geven??
__________________ con la nombre de los padros
|
|
18-08-2010 17:14 |
|
|
ultraprime
Lord

Registration Date: 18-07-2009
 |
|
lekkel 3 uurtjes gevaren op pampushaven.
85l en 5,4 eerst net aan daarna volle porrrr
__________________ Rigg small, go fast!
|
|
18-08-2010 19:56 |
|
|
aap
PWA level

Registration Date: 01-10-2006
 |
|
Gvd! Ik dus fietsen, hoewel ik bij thuiskomst nog dacht dat het wel leek te woejwapperen. En ja hoor, tot acht uur woejwapperje 5 op mijn homevlek. Grr!
__________________ Zijn wij in de kern niet allen aicals? Nou dan!
|
|
18-08-2010 19:59 |
|
|
Pride on pryde
Triple Ace

Registration Date: 28-11-2006
 |
|
tja ik zei nog a nou Bromsnor man
|
|
18-08-2010 20:50 |
|
|
Pride on pryde
Triple Ace

Registration Date: 28-11-2006
 |
|
| quote: |
Originally posted by ultraprime
lekkel 3 uurtjes gevaren op pampushaven.
85l en 5,4 eerst net aan daarna volle porrrr |
pampus haven is toch een ....... plek volgens jou
|
|
18-08-2010 20:50 |
|
|
aap
PWA level

|
|
Originally posted by Pride on prut
tja ik zei nog a nou Bromsnor man
|
Dat zei je gipoeperten toch? Bedoelde je vandaag? O sorry, niet begrepen!
|
|
18-08-2010 20:54 |
|
|
Taan

Registration Date: 16-10-2006
 |
|
Schade.
om je verdriet weg te spoelen dan maar?
__________________ Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opniøw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten
|
|
18-08-2010 21:07 |
|
|
JJ
Atlas

Registration Date: 11-02-2007
 |
|
Originally posted by durefinsverkopert
Je zult toch je gewicht in de strijd moeten goojen en op een gegeven moment zijn je armen niet lang genoeg om zelf meer naar buiten te hangen, maar je tuig rechtop te laten staan.
Ik heb eigenlijk het idee dat ze helemool geen bijzondere vaardigheden hebben. Als jij of ik op zo'n sletje gaan staan holen we ook die snelheden en misschien nog wel meer.
Ik heb veel meer respect voor iemand die een loop draait of een airjbe staat dan iemand die de 70 km/u hoolt. Matig hagt gaan is een kwestie van sjizzle. |
Om lappie rechterop te varen kan je verschillende dingen doen.
Beste en zwembroekerigste is touwtjes iets verder naar achteren en lappie iets van je af kantelen. Joe blijft met lange armen en uitgedraaide schgenenpool hangen terwijl paal rechterop komp te staan (met een dicht gat)
Op die manier kom je wel weer zwembroekerig dichtij een hele dikke katapult.
Je laat je nu net ook dat effect willen bereiken als je in een dikke vlaag komp, zonder de plons actie uiteraard.
Hard gaan is iesie. Echt hard gaan juist weer niet.
Strontvervelende is de groep die daar net tussen in zit en wel de "techniek" gehoord hebben maar niet kunnen toepassen. Extreem voorbeeld daarvan is uiteraard de alom bekende fobindiaan.
__________________ De gekkoopste face-lift is een glimlach
|
|
18-08-2010 21:37 |
|
|
hanszzzz
Forum God

Registration Date: 16-02-2007
 |
|
een beetje hagt gaan op hogstwater is suf, ik zeg, kom eens gezellig een keer meørfen bij de almere sjalom xl.
__________________ say it out loud, I'm a sufferd and I'm proud!
|
|
18-08-2010 22:24 |
|
|
ultraprime
Lord

Registration Date: 18-07-2009
 |
|
Originally posted by Pride on prut
pampus haven is toch een ....... plek volgens jou
|
yups! en dat zal het blijven ook... maar ik zou meegaan met interEric... die niet ging
En dinsdag zo lopen wierhappen, was ook niet alles. (en pas na 500m beetje woejwapper op Murf).
Dus dacht, ok, 1x per jaar kan wel.
Maar de eerste 8 rakjes om naar buiten te komen was ik van overtuigt dat het de aller aller aller laatste keer zou zijn op pampus.
Tot voorbij je enkels in het water, niet panerend hoogte perberen te houden met een vlak lappietje en dan ook nog grijpjes moeten maken. Not at all easy
(2e keer meer woejwapper, in 3 slagen op snelheid buiten...hmmm...soms kan het dus wel)
__________________ Rigg small, go fast!
|
|
19-08-2010 00:32 |
|
|
aap
PWA level

|
|
Als je kan tekken is pampus een gek vlek
|
|
19-08-2010 08:43 |
|
|
Nelis
to suffer or be a supper?

Registration Date: 02-10-2006
 |
|
| Strontvervelende is de groep die daar net tussen in zit en wel de "techniek" gehoord hebben maar niet kunnen toepassen. Extreem voorbeeld daarvan is uiteraard de alom bekende fobindiaan. |
Erg mooj geschreven en ergg herkenbaar.. kan zo op fop toch?
__________________ If it is not blowing it is sucking!
|
|
19-08-2010 09:20 |
|
|
hanszzzz
Forum God

|
|
Originally posted by Bromsnor
Als je kan tekken is pampus een gek vlek
|
of met noordwest, dan is grijpen ook voldoende
|
|
19-08-2010 09:43 |
|
|
aap
PWA level

|
|
Kijk, da's nou het mooje van mijn homevlek. Daar hoef je niet te kunnen tekken of grijpen. perberen wordt gewaardeerd en vaak al op de harde plaat vastgeilegd.
|
|
19-08-2010 10:55 |
|
|
hanszzzz
Forum God

|
|
photo-sluts
|
|
19-08-2010 12:04 |
|
|
aap
PWA level

|
|
Tjonge wat een avontuur vandaag weer. Na vorige week seriøs geoefend te hebben in de vaargøl ging ik vandaag voor het echte werk. OK, het was wellicht overmoedig maar ik voel me al een echte golfier. Zo had ik gehoord dat echte golfiers noojt groter dan 5.3 varen, ook al is 5.9 de ideole maat, een echte golfier rubberen tabbertt klein. Met mijn 5.9 lappie had ik vorige week geoefend dus dat zou logisch zijn geweest om die ook vandaag te rubberen tabbertken. Maar dat is veel groter dan 5.3 dus daar kan je niet mee golfien. Daarom nam ik de 5.5, dat is dichtbij 5.3 en dan zou ik niet opvallen als wannabee-golfier. Dacht ik. Want natuurlijk viel ik op op het strand. Het blijkt dat alle echte golfiers inmiddels meer of zelfs veel meer dan één fin onder hun sinkers hebben zitten. Nou ja, in het water valt dat niet op dus hups daar ging ik.
Gelukkig kun je aan de kant wel staan zodat je nog even rustig kunt kijken hoe hoog de golven van dichtbij zijn. Verderop was het natuurlijk waterstarten als ik er in viel bij het tekken. Verder eigenlijk weinig verschil. Het is net zo druk en veelal net zo vlak. Er zijn ook duitsers. Wel zijn de mensen in het algemeen relaxter maar dat kan toeval zijn, het is maar net wie je spreekt immers.
Er waren ook urfers met GPS en mopperen op de woejwapper terwijl je er met zijn allen op wacht is ook daar gewoon. Hoewel het gesprek opvallend veel vaker over (.)(.) ging, dat dan weer wel. Ook zag ik gewoon mensen met prolijmit paalvoeten en rubberen tabbertken, die worden gewoon gedoogd blijkbaar.
Uiteindelijk, toen de woejwapper op golfieporrrr was, heb ik bij het springen een paar keer heel hard aan mijn achterste hand getrokken terwijl ik achterom keek en maakte ik dus salto's. De barrel roll waarbij je de andere kant langs achterom kijkt is wel lastiger merkte ik.
Ook is een 360 anders dan op zjerman zjibe see. Waar je die bij zjerman zjibe see gewoon rond een zwaan kan draaien waarbij de zwaan dus tijdelijk verdwijnt onder je lappie, verdwijnt hier je lappie achter een grote golf (en soms er in
).
Ik vond het wel løk op de grote vaargøl maar ook weer niet zo dat ik nu noojt meer naar zjerman zjibe see ga.
|
|
21-08-2010 22:01 |
|
|
Taan

Registration Date: 16-10-2006
 |
|
Nice Bromsnor
Originally posted by Bromsnor
..... Ook zag ik gewoon mensen met prolijmit poolvoeten en rubberen tabbertken, die worden gewoon gedoogd blijkbaar....
|
Rectificatie, het is een HET SUPER OOLE MERK GUN poolvoet. Da's natuurlijk vøl beter dan prolijmit.
__________________ Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opniøw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten
|
|
22-08-2010 08:53 |
|
|
|
|
|
 |
|