Registreer | Kalender | Misbruikers | Menegerts | Goegol | F.A.Q. |Index
Komkommer
Komkommer in de lentezon, geniet ervan Augurk
(wel eerst even aanmelden...)
L | Thuishonk | Forum | Diki | Memberkies | Sjop | Zurfcam | Zurfzon | R

Komkommer » Surfdisciplines » Freeride » De fiets, de fiets en bijbehorende sjizzle » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Pages (5): « first ... « previous 3 4 [5] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page De fiets, de fiets en bijbehorende sjizzle
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Frenz
ben d'r weer

images/avatars/avatar-551.jpg

Registration Date: 01-10-2006

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ohne dollen Slu, combineren met gps, is løk kwa routes

dan ga je het alleen neit voor nova meijer redden, maar is de meerprijs waard

gem snelheid en gereden km's is bij fietsen ff relevanter dan bij urfen

en je kan je kedietie zien stijgen, lagere hagdfrequentioe bij hoger tempo

die suunto die ik heb is duah, maar wel gek

13-08-2010 16:30 Frenz is offline Send an Email to Frenz Homepage of Frenz Search for Posts by Frenz Add Frenz to your Buddy List
aap aap is a male
PWA level

images/avatars/avatar-563.jpg

Thread Starter Thread Started by aap
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja. Polar zuigt. Hagtslagmeter is løk maar niet echt nodig, ik heb beroerde ervaringen met polars. Batterij is snel leeg, vaak geen signool van snelheid of hartslag en batterij vervangen moet met opsturen. En dan kan dat ding kwijtraken - dat is de miss overkomen, duur grapje.
Dus: gewoon een catey kopen van 3 tientjes, met snoer, geeft perfect snelheid etc. aan. Daarbij een losse hartslagmeter voor als je dat graag wilt.

13-08-2010 19:50 aap is offline Send an Email to aap Search for Posts by aap Add aap to your Buddy List
janslurf
meepoepert

images/avatars/avatar-544.gif

Registration Date: 07-10-2006

oh ja Taan: let op: Ik heb het advies van Bromsnor in zn geheel opgevolgd. Itt wat ik zelf dacht dat gek voor me was. Als addendum wil ik graag vermelden dat ik de raad van de heer Fru voltepellichieig langs mij heen heb laten gaan.

17-08-2010 12:02 janslurf is offline Send an Email to janslurf Search for Posts by janslurf Add janslurf to your Buddy List
Frenz
ben d'r weer

Mag ik u erop attenderen dat de bovenstaande posting ietwat bezijden de waarheid is?

Er is een grote overlap in ons beider advies, dus uw stelligheid met betrekking tot het, en nu quote ik, "in zn geheel opgevolgt" versus, wederom een quote, "voltepellichieig langs mij heen gaan" moet ten cor en bobs speulvijverrste in twijfel getrokken worden.

Tot slot de opmerking dat het voltoojd deelwoord van 'opvolgen' te allen tijde met een d geschreven dient te worden.

Een simpel excuus kan volstaan teneinde escalatie van deze kwestie te voorkomen.

pfff, je kijkt ff naar Van Agt gipoepertaaf en je raakt zomaar besmet.

17-08-2010 12:42 Frenz is offline Send an Email to Frenz Homepage of Frenz Search for Posts by Frenz Add Frenz to your Buddy List
janslurf
meepoepert

uw repliek lezende moet ik tot de conclusie komen dat opsteller in ieder geval betreft toolkundige aspect een vamembere constatering poneert. Hiervoor kan ik niet anders dan mijn welgemeende excuses aanbieden.

Over de overige punten kan ik slechts opmerken dat een en ander uitsluitend tot doel kan hebben het geslacht van repliekgever imaginair te laten gdraaikolken trekken in het kanaal en niet zoals aangegeven het escalatiereducerend karakter te doen vermeerderen.

ter uwer informatie heb ik pro-actief reeds punt 1 gecorrigeerd.

Laatste punt van aandacht voor repliekgever: iets LIGT bezijden de waarheid. Niet IS.

17-08-2010 13:43 janslurf is offline Send an Email to janslurf Search for Posts by janslurf Add janslurf to your Buddy List
Frenz
ben d'r weer

laat ik voorop stellen dat uw verontschuldiging aangaande de toolkundige correctie weliswaar geaccepteerd wordt, maar dit is van een stuitende vanzelfsprekendheid, dat ik hierover verder geen woord vuil wil maken.

Ten tweede wil ik stellen dat er maar één fout onvergeeflijker is dan een toolfout uit onwetendheid of slordigheid, namelijk een perbatie tot correctie waarbij men de plank voltepellichieig misslaat. Een simpele verwijzing naar deze online encyclopedie zou voldoende moeten zijn om u het schaamrood op de kaken te jagen.

Echter, zo dreigen wij voorbij te gaan aan het belangrijkste feit, namelijk het gegeven dat uw stelling ten enen molen onjuist is. Dit is door mij op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt, maar u gaat hier voltepellichieig aan voorbij, laat staan dat de juiste nederige mea culpa gebezigd wordt.

17-08-2010 13:57 Frenz is offline Send an Email to Frenz Homepage of Frenz Search for Posts by Frenz Add Frenz to your Buddy List
janslurf
meepoepert

Embarrassed !

aical!

17-08-2010 14:51 janslurf is offline Send an Email to janslurf Search for Posts by janslurf Add janslurf to your Buddy List
Frenz
ben d'r weer

Baby hangloose.gif

liefie!

17-08-2010 15:34 Frenz is offline Send an Email to Frenz Homepage of Frenz Search for Posts by Frenz Add Frenz to your Buddy List
aap aap is a male
PWA level

images/avatars/avatar-563.jpg

Thread Starter Thread Started by aap

Bewegende beelden van vorige week wezenlozen woensdag. Je ziet hoe ik uit het wiel wordt gereden op De Berg: http://www.porrrr.com/er/filmpies/deberg.zip (16 Mb!)

25-08-2010 23:07 aap is offline Send an Email to aap Search for Posts by aap Add aap to your Buddy List
Pages (5): « first ... « previous 3 4 [5] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Komkommer » Surfdisciplines » Freeride » De fiets, de fiets en bijbehorende sjizzle

Copyright © 2007 Komkommer TM. All rights reserved.
Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH