vrij zat en zondag dikke wind |
ultraprime
Lord

Registration Date: 18-07-2009
 |
|
H H ho hor.... met een hele grote vaargøl is gevaarlijk. Als je niet oppast krijg je met omtuigen een mobiele mannenkøkenje in je nek.
Ik was met onverstandige lappiemaat bijna het grootst aan het varen, dus ook maar snel 4.0 gerubberen tabbertt
__________________ Rigg small, go fast!
|
|
29-08-2010 21:49 |
|
|
Pride on pryde
Triple Ace

Registration Date: 28-11-2006
 |
|
yep was erg top op de fiets van bromsnor alleen veel te veel woejwapper (zowel heen als terug, #$#$%5 woejwapper ging precies draaien toen ik aan de terugtocht begon
)
|
|
30-08-2010 20:13 |
|
|
ultraprime
Lord

Registration Date: 18-07-2009
 |
|
vandaag was ook een onverstandige lappiemaat dag, dan ga je niet fietsen!!
__________________ Rigg small, go fast!
|
|
30-08-2010 21:01 |
|
|
urf2511
NET 2010

Registration Date: 16-07-2007
 |
|
jjihaaaaa.NL! ETB was ool! Na 8 uurtjes piepschuim-fabriek snel naar huis gesjeest en vervolgens gewacht, koffie gedronken en rondverwend. kwart over 3 toch maar de vlovlo aangeslingerd. Helaas pas rond 6 uur op ETB ivm veel autoos en weinig asfalt... Aangezien ('t)hiswa nog al wat decadente mongolen trekt was er geen parkeer plek te bemachtigen, dus 4,2 meteen gerubberen tabbertt en hopen dat 't de goeje køs was. Meteen er vol in gegaan, wat misschien niet slim was. Eerste echte golfie meteen voor de lip gegaan met een aerial (of misschien toch iets meer een drijvende drol dan) als gevolg, ondanks dattie achter de golf landde. Tweede rit meteen weer een perbatie, maar helaas zei toen m'n voet knak... Die vonnet neit ool de rest van de dag. 10 min pauze weer d'r op: spinout, huh
en ik hoor vervolgens m'n vinkast rommelen
Blijkt dus dat m'n vin neit gek vast zit en zelf z'n positie bepoold (achterin dus). Een kiter leende nog z'n skroevedraaiert uit, maar volgens mij was t skroefie gewoon te lang, dus toen toch maar d'r mee door gevaren. Na nog wat golfritjes (soms 4/5 turns op een golfie) op onnederlandse lange lijntjes verdween zowel de woejwapper als de golfies een beetje. Om op m'n hoogtepunt te stoppen dus maar afgehaakt rond half 9. nu maar ff avondeten en half 5 gaat de wekker weer
__________________ Nee, dit bericht is niet verzonden vanaf een iPhone...
|
|
30-08-2010 22:17 |
|
|
Frenz
ben d'r weer

Registration Date: 01-10-2006
 |
|
't is wel een mannetje, hè
__________________ Drie keer scheepsrecht, my ass